MENU

Reklamace / Vrácení zboží

reklamace.png

Jak postupovat při vrácení zboží:

 

 1. Zboží doporučujeme vracet v PŮVODNÍM OBALU s visačkami, nepoškozené a nepoužité.

2. Pokud byl u zboží dárek, je nutné vrátit i dárek. 

3. Pokud vracíte obleček, tak ho doporučujeme z hygienických důvodů OČISTIT OD CHLOUPKŮ!!!! 

4. Ke zboží přiložte protokol ( viz příloha).

 

Zboží, které chcete vrátit, zašlete na adresu:

 

DOBRÁ MISKA s.r.o.

Brunnerova 1486

Pohořelice 691 23 

 

V případě reklamace poničeného nebo chybějícího zboží nám prosím pošlete fotografie zásilky ze dvou protilehlých rohů + foto výplňového materiálu a obsahu zásilky. Urychlí to tak celý proces reklamace.

Každou reklamaci řešíme individuálně, a proto se prosím při reklamaci zboží obraťte přímo na info@dobra-miska.cz. Obratem Vás budeme kontaktovat, abychom situaci vyřešili k Vaší spokojenosti.

 


Galerie obrázků

  • img-20171205-105130.jpg
  • img-20171205-105207.jpg
  • img-20171205-105351.jpg
  • img-20171205-105351.jpg
  • img-20171205-105421.jpg

Soubory

***Objednávky vytvořené do 14 hodiny doručujeme následující pracovní den***