Reklamace / Vrácení zboží
Jak postupovat při vrácení zboží:
1. Zboží doporučujeme vracet v PŮVODNÍM OBALU s visačkami, nepoškozené a nepoužité.
2. Pokud byl u zboží dárek, je nutné vrátit i dárek.
3. Pokud vracíte obleček, tak ho doporučujeme z hygienických důvodů OČISTIT OD CHLOUPKŮ!!!!
4. Ke zboží přiložte protokol ( viz příloha).
Zboží, které chcete vrátit, zašlete na adresu:
DOBRÁ MISKA s.r.o.
Brunnerova 1486
Pohořelice 691 23
V případě reklamace poničeného nebo chybějícího zboží nám prosím pošlete fotografie zásilky ze dvou protilehlých rohů + foto výplňového materiálu a obsahu zásilky. Urychlí to tak celý proces reklamace.
Každou reklamaci řešíme individuálně, a proto se prosím při reklamaci zboží obraťte přímo na info@dobra-miska.cz. Obratem Vás budeme kontaktovat, abychom situaci vyřešili k Vaší spokojenosti.