Často kladené otázky
Jak si mohu nechat nákup doručit?
Vyberte si takový způsob doručení Vašeho nákupu, který vám vyhovuje nejlépe:
- DPD – na dodací adresu
- PPL – na dodací adresu
- Česká pošta - do ruky
- Česká pošta - na poštu
- Česká pošta - balíkovna
- Osobní odběr Zásilkovna
- Osobní odběr DPD
- Osobní odběr PPL
- Osobní odběr Brno – vinotéka
Další informace a podrobnosti najdete v dodacích podmínkách. Chytrý nákupní košík na dobra-miska.cz vám vždy spočítá cenu dopravy podle váhy zboží, takže ještě před odesláním objednávky znáte přesnou cenu dopravy.
Jak mohu nákup zaplatit?
Vybrané zboží můžete zaplatit hned několika způsoby:
- PayU - online platba kartou
- Převodem*
- Dobírkou
- Twisto - zboží ihned, platba do 14 dní
* Při platbě převodem objednávku uhradíte z účtu na účet 2000610465/2010, variabilním symbolem je vždy číslo Vaší objednávky.
Zboží odešleme, jakmile se částka připíše na účet.
Kdy obdržím objednané zboží?
Pokud svou objednávku vytvoříte a zaplatíte do 14:00, zboží odešleme ještě ten samý den a Vám bude doručeno následující pracovní den.
V případě, že si zboží objednáte do 12:00, bude pro vás připraveno k osobnímu odběru od 16:00 v den objednání na adrese Tererova 2, Brno – Královo pole.
V sobotu lze vyzvednout pouze objednávky potvrzené do pátku do 12:00, sobotní a nedělní nákupy budou připravené od pondělí.
Jak získám dopravu zdarma?
Doprava zdarma se vztahuje na vybrané produkty, jejichž přehled najdete zde. Objednávku doručíme zdarma přímo na adresu, pokud je objednávka minimálně za 2490 Kč.
Jak mohu zboží vrátit nebo vyměnit?
Návod, jak postupovat, pokud chcete zboží vrátit nebo vyměnit, naleznete zde
Jak probíhá reklamace zboží?
Chceme, abyste byli vždy spokojení. V případě reklamace zboží se s námi spojte prostřednictvím e-mailu info@dobra-miska.cz a vše společně vyřešíme.
Jak správně objednám zboží v akci, např. 2+1 zdarma?
Postup při objednávce zboží v akci je stejný jako při nákupu. Do košíku vložíte 2 kusy, respektive stejné příchutě, a třetí bonusový kus bude automaticky přidán při kompletaci zboží.
Zboží není skladem, ale přesto mám o něj zájem. Co mám dělat?
V současné chvíli není možné objednat zboží, které není skladem. O jeho naskladnění vás budeme informovat. Obraťte se na info@dobra-miska.cz a my zjistíme, kdy bude vámi požadované zboží dostupné, popřípadě jej obratem objednáme u dodavatele.
Nepřišel mi potvrzovací e-mail.
Ověřte si, zda byla Vaše objednávka dokončena - odeslána. K úspěšnému dokončení ji musíte odeslat. Potvrzovací e-maily jsou zasílány automaticky po odeslání objednávky. Zkontrolujte si ve Vašem e-mailu složku s nevyžádanou poštou, spamem nebo hromadnou poštou a podívejte se také, jestli nemáte plnou e-mailovou schránku. Ujistěte se, že jste zadali správný e-mail. Pokud jste přes výše uvedené kroky potvrzovací e-mail stále neobdrželi, kontaktujte nás na info@dobra-miska.cz a vyžádejte si potvrzení objednávky.
Při PayU platba neproběhla v pořádku, ale o zboží mám stále zájem. Co mám dělat?
V případě neodeslané platby se obraťte na info@dobra-miska.cz a uveďte požadovaný způsob platby na dobírku nebo bankovní převod. O změně vás budeme informovat e-mailem. Pokud si přejete platit pouze kartou online, pak pokus opakujte znovu.
Nenačetly se mi body za objednávku.
Body se vám automaticky načtou v momentě, kdy bude vaše objednávka vyřízena, respektive vám bude zaslána faktura. Zkontrolujte si tedy stav konta, jakmile dorazí faktura. V případě nejasností nás kontaktujte na info@dobra-miska.cz.
Zboží bylo vyexpedováno, ale zatím nedorazilo.
V případě, že jste zvolili dopravce DPD, zavolejte prosím 225 373 373. Operátoři ochotně sdělí všechny podrobnosti ohledně stavu vaší zásilky. Nebo ji zkuste vyhledat zde.
Informace o stavu zásilky, kterou doručuje Česká pošta, naleznete zde.
Pokud jste zvolili osobní odběr Zásilkovna, pohyb zásilky můžete sledovat zde.
Objednávky potvrzené do 12:00 jsou připraveny k osobnímu odběru ten samý den od 16:00 ve vinotéce v Brně – Královo pole.